• Advertise here

    Sensonize.com is visited by Internet entrepreneurs, investors, tech heads, gear heads and interested consumers.
    * Alexa: Less than 100,000
    * Google Page Rank: 3
    * RSS readers: 1000+
    * Twitter followers: 5500+
    * Average comments per post: 20
    Advertise Here
  •  
  • Subscribe to this blog

    Subscribe to full feed RSS
    < ?php// if (class_exists('MailPress')) MailPress::form('', $id_fix); ?>

    Subscribe Via Email

    We respect your privacy.
  • Like it? Share it!

  •  

Twestival Mumbai was awesome!!

By Mohnish On February 12, 2009 Under Events

We had a complete blast!!! From a 13 year old being our organizer to an extremely talented Hardik being our host, we needed nothing more!! But surprisingly we did have more yet to come; The event was held at the Microsoft Office which was pretty cool!

We entered the MS office and we had Manan(Microsofts biggest fan!) waiting for us there already (This MS freak is before time when its time to visit the MS office.. haha!). We started with some brief introductions. The most amazing thing was Manan’s T-Shirt which had “DOS” printed in the front and “If you can’t change the world, go home” printed behind. Soon joined us Arcopolc and Ankita and we were accompanied by Hardik who had arranged the venue for us(Thanks Hardik!).

The best thing about the Twestival was that no one was staring at each other and we were all enjoying the conversations started by Netra(She is the best topic starter I’ve ever seen!). Then entered 2 beautiful ‘college’ girls, (per Monik) who had a project to take a small interview of the organizer(s). Unfortunately Monik and I had to leave the amazing gossip session for some time and go down for a very small interview. Raul and another dude stepped in one after the other and joined us (Sorry! Don’t remember your name dude.. argh!) We also had Ekalavyab with us who works for an amazing website – Conests2Win.com (Many people must be familiar with this one). Before we started the raffle we had our funny bones tickling and Kunal Sheth entering with Mahafreed.

We continued non stop and there was no one to stop us except that ‘unlucky’ Housie(Raffle) game which was pretty unlucky for many of us out there! haha.. Tweeps were going crazy when they had only one strike off  out of a total # of 30 call outs! (LOL @ Ekalavyab.. But you did win the full house huh? :P) The housie game was amazing and we had alot of fun.. 😛

We collected the donations (I don’t know how much! But anyone could donate any amount.. It wasn’t a fixed amount). We still had 15-20 mins to go to end the Twestival officially, guess what?! Rohan dropped in to say ‘Hi’. Hardik had the laptop out and showed us amazing Microsoft Windows Apps like Microsoft Live Writer, MS Gallery etc.  I loved both of them and downloaded them as soon as I reached home to check them out (Geeky me, LOL)!

It was time to end it now.. Hardik gave us some “Im a Windows 7 PC” stickers for our Laptops/Computers. The stickers were amazing and I’m gonna stick them on my PC soon! =) Before going back home we clicked some snaps outside Windsors gate since clicking pics inside wasn’t allowed. Our star of the day was Monik, our 13 year old orginizer. 😛 The best thing that happened throughout the Twestival was when Monik asked Hardik if Microsoft had any ‘secrets’ – Haha! I was like.. WTF? From DNA to New York Times! (His pic was published in DNA on the 12th of Feb 09 and he wanted it to feature in the 13th Feb 09 NYT Edition by leaking Microsoft’s ‘secret’ 😛 – LOL!)

I would like to end this article by Thanking Hardik, Netra, Monik and all the people who were present there or helped us organize this wonderful event (How can I forget you, Moksh!). I’ll post the pics later if possible – Till then.. Subscribe to my blog and follow me on Twitter 🙂

Hostgator
-->

1 Trackback

  1. Twestival Fever!! Gonna miss it! | Sensonize.com - Webmasters Blog for Making Money Online, Blogging Tips and Reviews
    February 13, 2009 12:59 PM


11 Comments Add yours

  1. Ekalavya
    February 13, 2009
    5:33 am #comment-1

    Lol…the housie thing was really frustrating!
    All the 3 lines had been claimed and i still had struck off only 2 nos.

    Oh btw…i don’t ‘own’ c2w.com 😛

  2. ankita
    February 13, 2009
    10:30 am #comment-2

    hey u got my name wrong.its ankita.

  3. ankita
    February 13, 2009
    10:34 am #comment-3

    n the funny line i guess was
    ‘if u cant change the world, go home’

  4. Monty
    February 13, 2009
    12:18 pm #comment-4

    @Ekalabya – Sorry.. I din’t listen to your intro properly.. I was busy tweeting 😛 Fixed now 😉

    @Ankita – Sorry for the typo.. I blogged this late in the night.. Like 4 AM.. argh..
    No it was not “If you can’t change the world, go home” .. It was something to do with piracy.. It was in very small letters =)

  5. Hardik
    February 13, 2009
    12:30 pm #comment-5

    Thanks for the awesome post! See you soon at the upcomming tweetups 🙂

  6. Crucifire
    February 13, 2009
    12:31 pm #comment-6

    No pics?? wud have loved to see some photos.. its a pity i had office all day long and cudnt attend… we shud have a weekend tweetup, i m sure a lot more ppl will come..

  7. Monty
    February 13, 2009
    12:38 pm #comment-7

    @Hardik: 🙂 Sure.. 😉

    @Crucifire: We weren’t allowed to click pics inside the Office.. But we did click them outside.. 🙂 I’m waiting for one with the Camera (I guess it was Mahafreed) to upload them 🙂

    Cheers!

  8. monik
    February 13, 2009
    12:50 pm #comment-8

    Hey! Nice one!

  9. Netra
    February 13, 2009
    1:41 pm #comment-9

    Nice Post 🙂 & also had wonderful time with you and Monik ! keep up all enthusiasm !

  10. Manan
    February 14, 2009
    3:33 pm #comment-10

    The line was “Change the world or go home” Nothing to do with piracy but sort of a motivator for the guys at Microsoft. 😀 And yeah good chronology of the events that happened! It’s nice to know that there are people like you & Monik! Great to know you guys. 😀

  11. Tattoos For Girls
    May 13, 2010
    8:00 pm #comment-11

    I wonder when in europe would be event like this 🙂 This is big plus to live in america 🙂

Add a comment

*